سفارش توليد محتوا متني امروزه توليد محتوا براي معرفي خدمات و محصولات مختلف در مدت زمان كوتاه قابل سفارش است.
با اين حال، بايد ديد كه آيا محتواي توليد شده از كيفيت مناسبي براي رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده برخوردار است يا بايد در طول فرآيند توليد با دقت بيشتري بررسي شود.
از سوي ديگر، انواع مختلفي از محتوا را مي توان براي پلتفرم هاي مختلف سفارش داد كه ممكن است يكي ديگر از چالش هاي اصلي در هنگام سفارش توليد محتوا باشد.
اگر همچنان مي خواهيد براي كسب و كار يا وب سايت خود محتوا ايجاد كنيد، قطعاً بايد به سوالات زيادي پاسخ دهيد.
اگر چنين است، لطفا با ما همراه باشيد. شايد بتوانيم به شما كمك كنيم تا كمي به سوالات خود پاسخ دهيد. اما قبل از آن بايد بدانيم كه چقدر با توليد محتوا آشنايي داريد.
سفارش توليد محتوا براي وب سايت
آيا با توالي توليد محتوا آشنايي داريد؟آيا به دنبال سفارش توليد محتوا هستيد؟ آيا با انواع محتوا و اهميت هر مطلب آشنايي داريد؟ قطعا يكي از مهم ترين نكاتي كه در ابتدا بايد به آن توجه كنيد، نوع محتواي متني، ويدئويي و ويدئويي است كه مي توان در پلتفرم هاي مختلف مانند وب سايت ها يا شبكه هاي اجتماعي در اينترنت قرار داد.
اگر با انواع محتوا و نحوه ساخت آن آشنايي نداريد، بايد بدانيد كه نكات زيادي وجود دارد كه اين موضوع را بيش از پيش اهميت مي دهد. براي مثال مي توان به بهينه سازي محتوا يا توليد آن بر اساس تكنيك هاي سئو اشاره كرد.
اگر محتوايي كه توليد مي كنيد بهينه نباشد يا از تكنيك هاي سئو پيروي نكند، حتي اگر هزينه آن را متحمل شويد، ممكن است نتوانيد به هدف انتشار محتوا برسيد.
به همين دليل است كه هنگام سفارش توليد محتوا بايد بر سئو بودن آن تاكيد كنيد.
زماني كه يك محتوا به خوبي براي سئو بهينه سازي شده باشد، به اين معني است كه كاربران و مخاطبان شما در فضاي وب مي توانند به راحتي آن را با جستجو در گوگل يا بينگ بينگ يا هر پلتفرم ديگري پيدا كنند.
البته استفاده از موتورهاي جستجو براي دسترسي به محتواي خود در فضاي مجازي پايان راه نيست.
برعكس، پس از كليك كاربر بر روي وب سايت يا پلتفرم شما، محتوايي كه ايجاد مي كنيد بايد به قدري جذاب باشد كه بينندگان دقايقي يا حتي ساعت ها در خواندن يا مشاهده محتوا وسواس داشته باشند.
تفاوت سفارش توليد محتوا و سفارش درجتوليد محتواي اشتراك و تبليغات
نكته ديگري كه هنگام سفارش توليد محتوا بايد در نظر داشت تفاوت بين سفارش تبليغات است.
به هر يك از اين موارد قطعا بايد با توجه خاص و ديدگاه هاي متفاوت نگاه كرد. در نگاه اول، اين دو تفاوت اساسي دارند.
زماني كه قصد اجراي تبليغات را داريد، در واقع به دنبال مخاطبان و كاربران در دنياي مجازي (يا دنياي واقعي) هستيد و ممكن است در اين راه از ابزارهاي مختلفي استفاده كنيد.
به عنوان مثال مي توانيد از كانال هاي موجود در شبكه هاي اجتماعي مانند تلگرام يا اينستا براي تبليغات استفاده كنيد و يا مي توانيد از وب سايت هاي محبوب براي معرفي خود به مردم در دنياي مجازي استفاده كنيد.
راه هاي زيادي براي قرار دادن تبليغات وجود دارد كه هر كدام بسيار مفيد هستند و مي توانند به شما در جذب مخاطب يا مشتري بيشتر كمك كنند.اما اگر تا به حال از تبليغات استفاده كرده ايد، بايد بدانيد كه ايجاد و انتشار محتوا با تبليغات بسيار متفاوت است.
مي دانيد در توليد محتوا، متفاوت از زمان انتشار آگهي، نيازي به ساير وب سايت ها يا كانال هاي تلگرامي متعلق به ديگران نداريد، در توليد محتوا در واقع به دنبال اين هستيد كه كاربران وب سايت خود را پيدا كنند. معمولا براي اين كار از ابزارهاي سئو استفاده كنيد.
ايجاد و انتشار تبليغات با سفارش محتوا در فضاي مجازيمطالب را در وب سايت منتشر كنيد
همانطور كه قبلا ذكر شد، براي انتشار محتوا در فضاي مجازي نيازي به وب سايت ها يا كانال هاي ديگري نداريد، بلكه بايد يك وب سايت يا كانال براي خود در شبكه هاي اجتماعي مانند اينستا ايجاد كنيد.
به همين دليل است كه در اين روش تمركز شما بر روي شركت، برند يا وب سايت مورد علاقه خود است و كاري با تبليغات در ساير وب سايت ها و كانال هاي مورد علاقه خود نخواهيد داشت.
البته اين بدان معنا نيست كه تبليغات يا گزارش ها نمي توانند به شما كمك كنند. اما سفارش رپورتاژ آگهي قطعا مي تواند بهترين نتيجه را به عنوان مكمل توليد محتوا براي شما به ارمغان بياورد.
به همين دليل است كه بهترين شركت ها و موفق ترين وب سايت هاي دنياي مجازي معمولا سعي مي كنند از اين دو روش براي جذب بيننده در ابتداي كار خود استفاده كنند.در واقع يكي از روش ها توليد محتوا براي كمك به كاربران براي يافتن شماست.
اما روش ديگر، سفارش رپورتاژ تبليغات، مي تواند به شما در يافتن كاربران در فضاي مجازي كمك كند.
به عقيده بسياري از كارشناسان بازاريابي، با استفاده از اين دو ابزار، در كمترين زمان ممكن بهترين نتيجه را خواهيد گرفت.
سفارش توليد محتواي آنلاين
نوع محتوا و روش سفارشهركس بايد متن ها، فيلم ها و ساير مطالب را متناسب با نياز خود براي انتشار در فضاي شبكه مناسب سازد.
اگر مي خواهيد براي وب سايت يا شبكه اجتماعي خود محتوا ايجاد كنيد، ابتدا بايد نوع محتوايي را كه مي خواهيد توليد كنيد، تعيين كنيد.
شما بايد اين كار را با توجه به نياز خود انجام دهيد.
براي مثال ممكن است شما محصولي داشته باشيد كه بايد معرفي شود، در اين صورت يكي از بهترين راه هاي توليد محتوا ممكن است توليد محتواي متني باشد كه محصول شما را توصيف مي كند.
البته راه هاي ديگري نيز براي معرفي محصولات وجود دارد، مانند ساخت ويديو يا محتواي ويديويي كه در آن مي توانيد محصولات خود را به صورت بصري به نمايش بگذاريد.
پس از سفارش توليد محتوا و معرفي محصولات و خدمات خود در فضاي مجازي، بايد از هر يك از اين ابزارها به بهترين نحو استفاده كرد تا كاربران مشتاق بيشتري را جذب كند.
نكته ديگر اين است كه بايد به پلتفرمي كه مي خواهيد محتوا را در آن منتشر كنيد توجه كنيد. به عنوان مثال، اگر شما يك وب سايت داريد، قطعا مي توانيد انواع محتواي متني، ويدئويي و ويدئويي را ارسال كنيد.
اما اگر از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنيد، ممكن است نياز به توليد محتواي خاصي داشته باشيد. زيرا برخي از شبكه هاي اجتماعي بيشتر ويدئو محور هستند. به عنوان مثال، اگر يك كانال اينستاگرام داريد، بهتر است بيشتر روي ايجاد محتواي ويديويي تمركز كنيد.به طور اصولي محتوا را به روز كنيدهمچنين مي توانيد براي محتواي قديمي وب سايتي كه در وب سايت منتشر كرده ايد، محتواي جديد سفارش دهيد.
در اين ويديو به شما ياد ميدم چطور يك آپديت حرفه اي و خوب درست كنيد.
حال تصور كنيد كه محتواي باكيفيت اين به روز رساني محتوا قطعا مي تواند به وب سايت شما رونق زيادي بدهد...
- ۱۲ بازديد
- ۰ نظر